Όταν οι Νεανικές Συνάξεις κάνουν τις ομορφότερες εκδρομές!

Είναι αλήθεια πως τα παιδιά των ημερών μας χαρακτηρίζονται ως δύσκολα, γιατί βαριούνται συνεχώς και έχουν τα κινητά ανά χείρας ασταμάτητα, χωρίς να ενδιαφέρονται για το τι συμβαίνει γύρω τους. Επίσης είναι αλήθεια μεγάλη πως όταν μία εκδρομή τελειώνει και παιδιά όπως τα παραπάνω ομολογούν πως ήταν η καλύτερη «φάση» που τους έτυχε ποτέ, τότε μόνο επιτυχία μπορεί να είχε αυτή η εκδρομή.
Κάτι τέτοιο συνέβη και στις Νεανικές Κατηχητικές Συνάξεις των δυο όμορων Ενοριών του Αγίου Στυλιανού Γκύζη και Κοιμήσεως Θεοτόκου Ελ. Βενιζέλου στο Πολύγωνο, το Σάββατο 19 Μαΐου 2018 στην τελευταία τους για εφέτος κοινή εξόρμηση στο μεγαλύτερο νησί του Αργοσαρονικού τη Σαλαμίνα. Όλα ξεκίνησαν με τον γρίφο: Ξέρετε παιδιά που βρίσκεται η περιβόητη «Κούλουρη» που καμιά φορά «πηγαίνει η ψυχή μας»; Αυτό ήταν … το ταξίδι μας ξεκίνησε.
Επιβιβαστήκαμε το πρωί στα πούλμαν με προορισμό το Πέραμα από όπου περάσαμε με καραβάκι στη Σαλαμίνα. Λίγα λεπτά αργότερα φτάσαμε στην Ιερά Μονή Παναγίας Φανερωμένης. Μετά την ξενάγηση στο μοναστήρι και το μεσημεριανό μας γεύμα, το παιχνίδι ξεκίνησε. Τα παιδιά χάρηκαν ομαδικό παιχνίδι με εμπόδια στην ύπαιθρο και άλλα παιχνίδια που είχαν ετοιμάσει οι Κατηχητές των δύο Ενοριών. Γρήγορα εμφανίστηκαν και οι νερόμπομπες δροσίζοντας μας από την ζέστη του μεσημεριού. Λίγο πριν την αναχώρηση από το μοναστήρι τελέσαμε την σύντομη ευχαριστιακή ακολουθία της Αρτοκλασίας και ξεκινήσαμε για κοντινή παραλία του νησιού. Το απόγευμα επισκεφθήκαμε τον Ιερό Ναό Αγίου Δημητρίου στο κέντρο της Σαλαμίνας όπου είχαμε την ευκαιρία να ξεναγηθούμε και να προσκυνήσουμε τον τάφο του εθνικού μας ήρωα Γεωργίου Καραϊσκάκη. Αργά το απόγευμα πήραμε τον δρόμο της επιστροφής.
Όταν τέτοιες αναμνήσεις γράφονται αλλά κυρίως χαράζονται στην μνήμη των παιδιών, τότε μόνο δοξολογίες μπορούμε να αναπέμψουμε στον Θεό Πατέρα. Γιατί τα παιδιά μας δεν περνάνε μόνο καλά, αλλά διάγουν τον βίο τους με κριτήρια την πνευματική υγεία και την ομορφιά της ψυχής, δηλαδή τον βασικότερο στόχο που υπηρετεί το Κατηχητικό στις ημέρες μας. Η συνεργασία των δύο Ενοριών απέδωσε τους επιθυμητούς καρπούς και αφορμές για περαιτέρω δράσεις. Το ραντεβού όλων ανανεώθηκε για την έναρξη της νέας Κατηχητικής Χρονιάς 2018 – 2019.
Οι  φωτογραφίες θα σας πείσουν για το πόσο όμορφα περάσαμε !